Директор – Грінчак Олена Анатоліївна, тел. 7-10-04
Головний бухгалтер – Скорик Ірина Миколаївна, тел. 7-02-34
Завідувач відділення соціальної допомоги вдома – Чернявська Майя Анатоліївна, тел. 7-01-36
Завідувач відділення денного перебування – Тишковець Надія Анатоліїна, тел. 7-01-36
Завідувач відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги – Фісенко Тетяна Федорівна, тел. 7-01-36
Фахівець із соціальної роботи (з обліку бездомних громадян) - Смородінов Павло Олексійович, тел. 7-01-36
Телефон для довідок +380673413242
Електронна адреса ter.centr.olexsandriya@ukr.net

четвер, 28 листопада 2024 р.

Як допомогти людям з порушенням зору: практичні рекомендації та етике

Під час спілкування з людьми з порушенням зору важливо проявляти чуйність і враховувати їхні потреби. Ось кілька практичних порад, як зробити взаємодію комфортною:
✅
Запропонуйте допомогу, але не нав’язуйте її. Запитайте, чи потрібна допомога, і якщо так — уточніть, що саме слід зробити. Не потрібно допомагати без дозволу.
✅
Супроводжуйте коректно. Якщо вас попросили про супровід, запропонуйте людині взяти вас за руку або лікоть, щоб їй було зручніше слідувати за вами.
✅
Будьте уважні до навколишнього простору. Повідомляйте про перешкоди (сходи, вузькі проходи) або зміну напрямку руху, допомагаючи орієнтуватися.
✅
Опишіть середовище та оточення. Під час розмови розкажіть, де ви перебуваєте, або опишіть присутніх, якщо це доречно.
✅
Називайте себе та інших. Приходячи в компанію або розпочинаючи розмову, назвіть себе, щоб людина знала, хто присутній.
✅Не переміщуйте особисті речі без дозволу. Люди з порушенням зору зазвичай добре орієнтуються у своєму просторі, тож переміщення речей може створити незручності.
Дотримання цих рекомендацій допоможе створити атмосферу довіри та взаємної поваги під час спілкування.

Немає коментарів:

Дописати коментар