Директор – Грінчак Олена Анатоліївна, тел. 7-10-04
Головний бухгалтер – Скорик Ірина Миколаївна, тел. 7-02-34
Завідувач відділення соціальної допомоги вдома – Чернявська Майя Анатоліївна, тел. 7-01-36
Завідувач відділення денного перебування – Тишковець Надія Анатоліїна, тел. 7-01-36
Завідувач відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги – Фісенко Тетяна Федорівна, тел. 7-01-36
Фахівець із соціальної роботи (з обліку бездомних громадян) - Смородінов Павло Олексійович, тел. 7-01-36
Телефон для довідок +380673413242
Електронна адреса ter.centr.olexsandriya@ukr.net

вівторок, 26 листопада 2024 р.

Комунікація з людьми з порушенням слуху: як правильно розмовляти і привертати увагу

Спілкування з людьми з порушенням слуху вимагає певних навичок, які допомагають налагодити контакт і зробити розмову комфортною для обох сторін. Ось кілька основних порад:
✅Привертайте увагу перед розмовою. Торкніться плеча чи помахайте рукою, щоб людина зрозуміла, що ви до неї звертаєтесь. Не потрібно кричати здалеку.
✅Підтримуйте зоровий контакт. Це дозволяє людині читати з губ і краще розуміти ваші емоції.
✅Говоріть чітко і в нормальному темпі. Уникайте надмірної гучності чи занадто повільної мови – це може ускладнити сприйняття.
✅Використовуйте жести та мову тіла. Жести доповнюють слова, роблячи спілкування більш зрозумілим. Але не перенасичуйте розмову жестами, щоб не відволікати увагу.
✅Скористайтесь письмом, якщо це потрібно. У разі непорозумінь можна використати блокнот або телефон для обміну короткими повідомленнями.
Дотримуючись цих простих правил, ви зможете зробити комунікацію з людьми з порушенням слуху зрозумілішою та комфортнішою.

Немає коментарів:

Дописати коментар