Директор – Грінчак Олена Анатоліївна, тел. 7-10-04
Головний бухгалтер – Скорик Ірина Миколаївна, тел. 7-02-34
Завідувач відділення соціальної допомоги вдома – Чернявська Майя Анатоліївна, тел. 7-01-36
Завідувач відділення денного перебування – Тишковець Надія Анатоліїна, тел. 7-01-36
Завідувач відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги – Фісенко Тетяна Федорівна, тел. 7-01-36
Фахівець із соціальної роботи (з обліку бездомних громадян) - Смородінов Павло Олексійович, тел. 7-01-36
Телефон для довідок +380673413242
Електронна адреса ter.centr.olexsandriya@ukr.net

четвер, 30 січня 2020 р.

Перукарські послуги громадянам похилого віку

   У територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) міста Олександрії працює перукарня, можна отримати послугу кваліфікованого перукаря.
 Право на отримання безоплатних соціальних перукарських послуг у територіальному центрі мають громадяни похилого віку, які мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей або дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів, одинокі.
Громадяни, які мають дітей працездатного віку отримують послуги на платній основі. Тарифи: чоловіча стрижка – 15,00 грн., наголо – 4,00 грн.; жіноча – 23,00 грн.
Звертатись до терцентру за адресою: м.Олександрія, вул.Першотравнева, 9, каб. №207, тел.: 7-01-36.

Скандинавська ходьба – як засіб оздоровлення



В територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) міста Олександрії з 2011 року створено та працює «Університет третього віку». Діяльність університету розпочалась з факультету «Основи медицини та здорового способу життя», який працював в 2011-2012 роках, протягом наступних років були організовані нові факультети і на сьогодні «Університет третього віку» налічує їх дванадцять:
- Збереження здоровя і правила медитації
- Літературний
- Народні промисли
- Основи православної культури
- Еволюція душі
- Правова обізнаність
- Філософія життя
- Здоров’я і повноцінне харчування
- Краєзнавчий
- Краса і здоров’я
- Долікарська допомога


- Скандинавська ходьба, який розпочав свою діяльність на початку нового навчального року, навчання проводить голова Федерації фінської ходьби (скандинавська ходьба) Віктор Бражененко.


 Даний факультет відвідують 35 громадян поважного віку та осіб з інвалідністю. Така оздоровча фізкультура покращує їх стан здоров’я і підопічні з задоволенням займаються цим видом спорту. Завдяки викладачу Віктору Бражененку заняття завжди проходять легко і весело.
Запрошуємо всіх бажаючих громадян старшого віку займатись на факультетах «Університету третього віку»
Додаткові відомості за тел. 7-01-36- та за адресою вул. Першотравнева, 9 кім.№207.

четвер, 23 січня 2020 р.

Творчість в житті Дарини Макогон


   22 січня 2020 року в нашій установі проведено занняття на літературному факультеті "Червона калина".
   Завідувач відділення денного перебування Лариса Дудник ознайомила слухачів з творчістю української письменниці, громадської діячки, лауреата Шевченківської премії Дарини Дмитрівни Макогон-Полотнюк (Ірини Вільде). 
   Після лекції Г.Велика та А.Жарко поділилися зі слухачами своїми творіннями, а Л.Скороход прочитала вірші видатних поетів. Такі зустрічі зближають людей та покращують емоційний стан  

Свято Богоявлення в терцентрі


   20 січня 2020 року в нашій установі відбулася служба з нагоди свята Богоявлення, після якої було освячення води. Отець Анатолій Олександоро-Невської церкви побажав всім прихожанам та працівникам територіального центру здоровя, любові, щастя, добра, миру, душевного спокою, успіхів, тепла в серці. Нехай Водохреще подарує всім душевну рівновагу, радість, мир в сімях та затишок в домівках. 

четвер, 26 грудня 2019 р.

Шановні жителі міста, підопічні, працівники та ветерани територіального центру!

   Щиро вітаємо вас зі святами, що добром, надією і родинним теплом зігрівають наші серця - Новим 2020 роком та Різдвом Христовим!Бажаємо вам міцного здоров’я, щастя та добробуту. Подаруємо найдорожче і найцінніше -  тепло, увагу і турботу нашим близьким і рідним.
   Хай Різдв’яна зоря запалить у наших серцях вогонь віри та любові, надії та оптимізму, наснаги та невичерпної енергії.
   З повагою від імені колективу територіального центру директор Олексій БОЛІЛИЙ


понеділок, 16 грудня 2019 р.

Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг територіального центру


Територіальний центр функціонує для здійснення соціального обслуговування та надання соціальних послуг громадянам, які перебувають у складних життєвих ситуаціях і потребують сторонньої допомоги.
На обліку у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) перебуває 1888 одиноких та самотньо проживаючих громадяни, з них 1762 особи похилого віку та 282 особи з інвалідністю, які отримують весь перелік послуг, необхідних для підтримання достойного рівня життя. При територіальному центрі функціонують три відділення: відділення соціальної допомоги вдома, яке з початку року охопило послугами 451 особу; відділення денного перебування, яке обслуговує 656 осіб, відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги в якому перебуває 757 громадян.
На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013р. № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) міста Олександрії наказом директора від 11.11.2019 р. № 42  «Про проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг» було організовано та проведено внутрішню оцінку якості соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги вдома та у відділенні денного перебування; за період з  січня по листопад  2019 року.
Створена комісія з оцінки якості соціальних послуг, призначена відповідальна особа за організацію і проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг.  
За результатами внутрішньої оцінки проведено засідання членів комісії., прийняте рішення із встановленням рівню якості відображено в протоколі.
Територіальний центр використовував такі методи внутрішньої оцінки якості соціальних послуг:опитувальник, який , заповнюється з метою отримання відгуків стосовно організації та надання соціальних послуг: догляд вдома, соціальної адаптації. В опитуванні взяли участь 439 отримувачів соціальних послуг, з них соціальної послуги догляд вдома - 361 особа, соціальної адаптації – 78 осіб; проводились співбесіди під час відвідувань за місцем проживання підопічних громадян; розглянуто відгуки про роботу працівників відділень з книги відгуків та пропозицій; проаналізовано характер звернень, які реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян. За період проведення оцінки скарг від підопічних відділення соціальної допомоги вдома не зареєстровано.
При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг застосовувались показники якості соціальних послуг такі як: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувачів соціальних послуг, професійність.
Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах ( згідно індивідуальних планів - 100 %). Всі особові справи підопічних містять індивідуальні плани надання соціальних послуг: догляд вдома, соціальна адаптація, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувачів соціальних послуг; своєчасно проводиться повторне (при потребі) визначення індивідуальних потреб.
Результативність: згідно проведеного опитування, в т.ч. і телефонного, 99 % опитаних підопічних задоволені рівнем надання соціальних послуг догляду вдома, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані отримувачів соціальних послуг у процесі надання порівняно з періодом, коли підопічні не перебували на обслуговуванні.
Працівників, залучених до надання соціальних послуг, заохочено надбавками згідно Положення про виплату надбавок розроблено до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 р. № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» та премією за якісне виконання трудових обов’язків по підсумкам роботи щомісячно, за рік та до свят.
Своєчасність рішення про надання соціальної послуги догляду вдома чи відмову у її наданні приймається територіальним центром згідно обумовлених термінів Державним стандартом догляду вдома, соціальної адаптації.
Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання соціальної послуги догляду вдома.
Через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги догляду вдома соціальним працівником (за потреби) проводиться повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги з метою коригування індивідуального плану (за потреби).
Надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється один раз на півроку.
Протягом 5 днів з дня прийняття рішення про надання соціальної послуги догляду вдома укладається договір про її надання, який підписується у двохсторонньому порядку. Строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.
Соціальна послуга надається після здійснення первинного комплексного визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, складення індивідуального плану та укладення договору про надання соціальної послуги.
Індивідуальний план надання соціальної послуги соціальної адаптації складається за формою згідно з Державним стандартом у двох примірниках і підписується отримувачем соціальної послуги та/або його законним представником і територіальним центром, що надає соціальну послугу.
Строки та терміни надання соціальної послуги соціальна адаптація відповідають зазначеним строкам та термінам у договорі.
Доступність та відкритість: терцентр розташований недалеко від центру міста, поблизу знаходяться установи соціального спрямування, ощадбанк, міська лікарня Біля будівлі розташовано паркувальний майданчик, розрахований приблизно на 10 та більше автомобілів.
Вхід до територіального центру оснащено зовнішньою кнопкою виклику, яка розташована біля вхідних дверей,що дає змогу особам з обмеженою руховою активністю в т.ч. інвалідам-візочникам сповіщати про своє прибуття до центру. Підйом осіб з інвалідністю на ІІ поверх здійснюється за потребою східцевим гусеничним підйомником моделі «Стандарт SA-S».
При вході до територіального центру для людей з вадами зору та біля кабінетів виготовлено та розміщено графіки роботи шрифтом Брайля.
На всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету/посадової особи.
Вздовж коридору оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальних послуг, графік прийому громадян, картки послуг догляду вдома, соціальної адаптації , інформацію про діяльність територіального центру розміщено на сайті міської ради.
Соціальна послуга соціальної адаптації надається працівниками відділення денного перебування та викладачами-волонтерами в приміщеннях територіального центру, Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення внутрішнього моніторингу (згідно опитувальників Додаток 1 до Порядку проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) міста Олександрії) та згідно проведених опитувань, в т.ч. і по телефону, отримувачі соціальних послуг задоволені роботою працівників територіального центру.
Працівники територіального центру  ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків (п. 2.4 Договору про надання соціальних послуг). Випадків порушення договору не виявлено.
Професійність: Штатний розпис сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації;
посадові інструкції затверджено згідно чинного законодавства. Всі працівники та соціальні робітники відділення володіють необхідними знаннями й навичками, які відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеними „Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, Випуск 80 «Соціальні послуги» затверджені наказом Міністерством соціальної політики України від 29.03.2017року № 518.
Розроблена програма, зібрані друковані матеріали для проведення навчань соціальних робітників;
надавачі соціальних послуг  в обов’язковому порядку проходять щорічні медогляди;
заплановані загальні виробничі наради, проводяться один раз на тиждень по середам.
Соціальні робітники в основному забезпечені необхідним обладнанням та інвентарем: велосипедами, які перебувають в їх користуванні, знаходяться в робочому стані, спецодягом та взуттям відповідно до типових норм затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 08.12.2006 року №462, статі 19 Закону України «Про охорону праці».
Проте є і недоліки – соціальні робітники в 2019 році не забезпечені проїзними квитками.
Внутрішня оцінка якості надання соціальних послуг визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг (узагальнювалися статуси, які переважали).
Результат проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг висвітлено в таблицях.
Внутрішня оцінка якості соціальної послуги соціальної адаптації в цілому:
- узагальнений статус „добре”;
- рекомендація по роботі з суб’єктом, що надає соціальну послугу „продовжити роботу суб’єкту”.

Висновок: Незважаючи на узагальнений статус „добре” по обох відділеннях, територіальним центром планується ряд заходів, спрямованих на удосконалення процесу обслуговування і підвищення якості соціальних послуг, а саме:
·         продовжити роботу щодо інформування мешканців міста про соціальні послуги, які надає територіальний центр;
·         забезпечити посилене інформування підопічних про Університет ІІІ віку та надання оздоровчо-профілактичних послуг у відділенні денного перебування;
·         підтримувати в актуальному стані інформаційні стенди;
·         дотримуватися вимог та показників забезпечення якості, строків та принципів, встановлених у Державних стандартах;
·         проводити аналіз договорів та індивідуальних планів підопічних відповідно до вимог законодавства;
·         щорічно проводити внутрішню оцінку якості надання соціальної послуги догляду вдома;
·         результати проведення внутрішньої оцінки якості розглядати на засіданні Комісії з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, оприлюднювати в засобах масової інформації та веб-сайті територіального центру, висвітлити на виробничій нараді;
·         проводити анкетування (опитування) підопічних, здійснювати аналіз з метою вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг;
·         здійснювати професійний підбір кадрів, з метою підвищення ефективності роботи з соціального обслуговування та покращення якості надання соціальної послуги догляду вдома;
·         забезпечувати проходження щорічного медичного огляду соціальними працівниками та робітниками, які надають соціальну послугу догляду вдома;
·         створювати належні умови праці, які сприяють правильній організації праці соціальних робітників та працівників відділення соціальної допомоги вдома;
·         співпрацювати з волонтерами, громадськими об’єднаннями, благодійними та релігійними організаціями з метою надання соціальних послуг.

четвер, 12 грудня 2019 р.

СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ ВІД ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Олександрії запрошує громадян похилого віку та осіб з інвалідністю скористатися послугами:


перукаря (вартість чоловічої стрижки від 14,70 грн.(наголо – 3,70грн.); жіночої стрижки від 22,10грн);


швейної майстерні (лагодження одягу та предметів домашнього вжитку);

  
 прання та прасування одягу (15,60 грн.- 1 кг білизни)
«Соціального таксі» (перевезення до медичних установ, соціальних закладів міста та області, на взяття участі в культурно-масових заходах, які проводяться в місті);


-          послугами робітників з комплексного обслуговування й ремонту будинків, які надають послуги з ремонту вікон, дверей, дрібного ремонту квартир (будинків), санвузлів, парканів, побутової техніки, послуг із заготівлі палива, розпилювання дров тощо.
Безкоштовно послугами можуть скористатися одинокі громадяни похилого віку та особи з інвалідністю. Громадяни, які мають дітей працездатного віку отримують послуги на платній основі.
Додаткову інформацію можна отримати за адресою: вул. Першотравнева, 9 кім. № 207, т. 7-01-36