Під час карантину літнім людям, як найбільш вразливій
категорії населення, рекомендується максимально утриматися від соціальних
контактів. Але саме вони стоять у чергах до банків, аптек, магазинів чи пошти,
наражаючись на небезпеку захворіти. Звичайно, більшість побутових питань, як
сплата комунальних послуг, мобільного зв'язку, замовлення доставки продуктів чи
ліків можна вирішити, не виходячи з дому!
На жаль, переважна частина людей за 60 часто не мають
потрібної техніки та доступу до Інтернету. Минулорічне дослідження Мінцифри
свідчить, що у 53% населення навики цифрової грамотності нижче базового рівня.
І переважно це літні люди, які не зважуються самостійно придбати потрібну техніку,
підключити інтернет. А ще бояться зламати пристрій, не впоратися з новими
завданнями, бути ошуканим при оплаті онлайн. Тому люди поважного віку частенько
опираються змінам.
Але розібратися з ґаджетами, навчитися користуватися інтернетом
та онлайн-сервісами, не загубитися в інтернет-мережі, спілкуватися з рідними та
вирішувати побутові проблеми за допомогою комп'ютера та інтернету можна у
будь-якому віці!
Завдяки заняттям на факультетах «Комп’ютерна грамотність»
та «Фінансова грамотність», підопічні територіального центру не лише отримують
базові знання користування смартфоном чи комп'ютером, але й мають змогу
знайомитися з однодумцями, спілкуватися, слухати улюблену музику та аудіокниги,
дивитися фільми, серіали та вистави.
Керівник факультету Олександр Шаблій проводить
індивідуальні заняття з підопічними та в доступній формі дає покрокову
інструкцію, від ввімкнення новенького смартфона та налаштування його під себе,
до використання месенджерів та різноманітних додатків. Роз’яснює: як за
допомогою смартфону створити особистий кабінет, передавати показники
лічильників та сплачувати за комунальні послуги онлайн.
З уведенням у дію програми "єПідтримка", у
багатьох підопічних виникли питання щодо змоги підключення до програми та
можливості використання 1 тис.грн. за вакцинацію. На заняттях підопічні вчаться
відкривати рахунки по програмі "єПідтримка» та використовувати кошти на
соціальні потреби, зокрема на купівлю ліків, оплату книг, придбання білетів на
поїзд, тощо.
Дії з гаджетами, які швидко може зробити молодь, дуже
важко даються людям старшого покоління. Їм приходиться по декілька разів
показувати, як зробити ту чи іншу дію на смартфоні. І як приємно бачити
задоволеного, усміхненого підопічного, який виходить після заняття і з захватом
розповідає: як він навчився нажимати потрібну «кнопочку», а ввечері отримати
від підопічного в групі Viber виконане домашнє завдання – зняті в парку фото та
відео!
Тож, якщо у вас виникають питання щодо користування
смартфоном чи комп’ютером, або ви не знаєте як передати показники лічильника, замовити
ліки тощо, але є бажання навчитися, звертайтесь в територіальний центр (каб.202)
або телефонуйте за тел. 0685348032 (Надія Анатоліївна).
Ми чекаємо на вас та раді допомогти!